Etap 0 – LISTA RANKINGOWA – opublikowanie na stronie internetowej projektu listy osób, które otrzymają dofinansowanie – 29 lub 30.07.2019
Etap 1 – ZABEZPIECZENIE UMOWY– wybranie zabezpieczenia i przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej (zdjęcia lub skany) dotyczących zabezpieczenia na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 01.08.2019 (czwartek).
Oświadczenie (załącznik nr 1) o preferowanej przez Uczestnika Projektu formie zabezpieczenia wraz z dodatkowymi załącznikami należy przekazać w formie mailowej (skan lub zdjęcia) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oryginały ww. dokumentów należy dostarczyć wraz z dokumentami rejestracyjnymi firmy (etap 2).
Wzory dokumentów do zabezpieczenia oraz instrukcja ich wypełnienia znajduje się w zakładce dotacja - przejdź do dokumentów!!!!
Etap 2 – DOKUMENTY REJESTRACYJNE FIRMY – dokumenty rejestracyjne firmy w wersji papierowej należy dostarczyć do biura projektu w terminie do 12.08.2019. Informacja jakie dokumenty należy dostarczyć zostanie opublikowana na stronie internetowej w dniu opublikowania listy rankingowej.
Etap 3 – PODPISANIE UMOWY – podpisywanie umów o dofinansowanie w terminie 19.08.2019 - 22.08.2019. Aby podpisać umowę o dofinansowanie w wybranym terminie, na dzień podpisania umowy działalność musi być rozpoczęta (status indywidualnej działalności w CEIDG Aktywny).
Termin umawiany jest indywidualnie (telefonicznie przez Uczestnika projektu bądź osobiście) po akceptacji zabezpieczenia i przedstawieniu dokumentów rejestracyjnych.
Na podpisaniu umowy w biurze CDEF muszą być obecne następujące osoby: Uczestnik projektu, współmałżonek Uczestnika projektu (jeśli dotyczy), poręczyciel (jeśli wybrano te formę zabezpieczenia), małżonek poręczyciela (jeśli dotyczy).
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny 89 532 46 12 (Barbara Błażewicz)
Pobierz całą wiadomość - kiknij
zał. 1 - pdf pobierz
zał. 2 - pdf pobierz
zał. 3 - pdf pobierz
Aktualny harmonogram spotakań indywidualnych Runda2_2019 - pobierz
Zmiana z dnia 08.07.2019
Zmiana dotyczy jedynie numeru ewidencyjnego 12/M/R2/2019/DNS2
Aneks nr 2 do konkurs nr 1/DNS2/2019 na składanie wniosków o wsparcie finansowe w postaci dotacji i wsparcia pomostowego.
W dniu 28.06.2019 r zostaje wznowiony konkurs na składanie wniosków o udzielenie dotacji i wsparcia pomostowego dla zakwalifikowanych uczestników projektu
"Zostań przedsiębiorca - dotacje na start 2".
Prosimy o zapoznanie się z ogłoszeniem konkursowym i załącznikami
Informujemy, że po zakończeniu korzystania z usługi szkoleniowej (po drugim spotkaniu) należy zgłosić się do Biura projektu w celu odebrania certyfikatu potwierdzającego ukończenie usługi szkoleniowej.
W razie pytań lub wątpliwości związanych z przygotowaniem dokumentów można kontaktować się Biurem projektu 89 532 46 12.
Informujemy również, że dniach 3-5 lipca 2019 biuro projektu „Zostań przedsiębiorcą - dotacje na start 2” będzie czynne w godzinach 14.30-16.00.
Za utrudnienia przepraszamy .
OGŁOSZENIE (ANEKS nr 2) O KONKURSIE - (INSTRUKCJE I WSKAZÓWKI) Z DNIA 28.06.2019- pobierz wersję pdf
Standardowy wniosek o udzielenie wsparcia finansowego - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 2 - Biznes Plan i analiza finansowa - pobierz biznes plan wersję word i pobierz analizę wersję excel
ZAŁ. NR 3 - oświadczenie o niezaleganiu - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 4 - oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 5 - oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 6 - oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 7 - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis pobierz wersję excel, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 8 - oświadczenie o kwalifikowalności VAT - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 9 A- oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
Informujemy, że dniu 28.06.2019 uległ zmianie zał. nr 8 do regulaminu projektu (zał. 8_do regulaminu_R2_R3_2019_ wersja 2).
Zmiany zostały zaznaczone na żółto. Załącznik aktualny jest w zakładce "Regulamin" i "Do pobrania"
Aktualny harmonogram spotakań indywidualnych Runda2_2019 - pobierz
Zmiana z dnia 27.06.2019
Zmiana dotyczy jedynie numerów ewidencyjnych
27/K/R2/2019/DNS2, 7/M/R2/2019/DNS2, 43/K/R2/2019/DNS2, 30/K/R2/2019/DNS2
W zakładce doradztwo zamieścicliśmy materiały szkoleniowe dla grupy R2_2019 - przejdź
Kolejne etapy realizacji projektu.
- Spotkanie informacyjne grupowe na którym podpisane zostaną deklaracje uczestnictwa oraz umowy szkoleniowe odbędzie się w dniu 13.06.2019r. w dwóch grupach. Szczegóły w harmonogramie – pobierz
- Usługa szkoleniowa indywidualna (2 spotkania na każdą osobę po 4 godziny dydaktyczne). Spotkania odbywać się będą w okresie 17.06.2019 – 11.07.2019 w godzinach 08.00-11.00; 11.00-14.00; 14.00-17.00 (zgodnie z harmonogramem – pobierz).
Terminy spotkań należy ustalić telefonicznie pod numerem telefonu 89 532 46 12. (Ewa lub Basia) lub osobiście w Biurze projektu do dnia 12.06.2019
Zgodnie z Regulaminem Projektu R2_2019 i R3_2019 „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 2 z dnia 15.05.2019r. §7 ust. 12, poniżej przedstawiamy listy rankingowa dla Rundy 2 (letniej) – 2019.
Osoby, które otrzymały wymagane min. 65 pkt. (suma punktów z II i III etapu projektu) zostają zakwalifikowani do udziału w projekcie i będą uczestniczyć w szkoleniu indywidualnym o charakterze specjalistycznym (8 godz./os.), co do zasady realizowane podczas dwóch spotkań.
Zakwalifikowani - pobierz
Osoby, które uzyskają 60-64 pkt. – zostaną zakwalifikowane na listę rezerwową. W przypadku gdy nabór zostanie zamknięty na dany rok i nie zostanie zakwalifikowana odpowiednia liczba osób, zakwalifikowane zostaną osoby z listy rezerwowej z najwyższą punktacją (drugim kryterium kwalifikującym w przypadku tej samej liczby punktów jest wcześniejszy termin złożenia wniosku rekrutacyjnego).
Rezerwa - pobierz
Osoby, które nie uzyskały minimum punktowego z II etapu tj. 60 pkt zostały odrzucone.
Odrzuceni - pobierz
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Projektu R2_2019 i R3_2019 „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 1 z dnia 04.12.2018. § 7 ust. 25 decyzja Komisji Rekrutacyjnej jest ostateczna i nie przysługuje odwołanie.
Poniżej zamieszczamy harmonogram spotkań z doradcami.
Instrukcja jak sprawdzić swój termin spotkań.
- Pobierz plik w PDF – HARMONOGRAMU SPOTKAŃ runda 2_letnia– 2019 - nowy harmononogram z dnia 27.05.52019 (zmiana dotyczy jedynie numerow 9/M/R2/2019/DNS2 oraz 20/M/2019/DNS2) - POBIERZ ; POPRZEDNI HARMONOGRAM Z DNIA 20.05.2019 (pobierz)
- Znajdź swój numer identyfikacyjny, który został ci nadany podczas składania dokumentów rekrutacyjnych.
- Zapisz wszystkie trzy terminy spotkań.
- Szczególnie zwróć uwagę, które spotkanie masz pierwsze (godzina) i z jakim doradcą.
- Przygotuj się na spotkanie. Podczas spotkań oceniany będziesz zgodnie z zakresem wskazanym w regulaminie projektu §7ust. 20 pkt. b (POBIERZ)
- Bądź 15 minut wcześniej. Przed spotkaniem z doradcą zawodowym będziesz musiał wypełnić kilka testów.
- Spotkania odbywają się w Budynku Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego ul. Zientary Malewskiej 20b, Olsztyn.
- Terminy spotkań nie podlegają zmianom (zgodnie §7 ust. 13).
- W razie pytań skontaktuj się z biurem projektu 89 532 46 12 - osoby do kontaktu Ewa lub Basia.
Przypominam, że warunkiem uczestnictwa w spotkaniach jest uzupełnienie formalnie (jeśli takiego wymaga) formularza rekrutacyjnego, zgodnie z pismami wysłanymi w dniu 20.05.2019r.
Strona 2 z 3