• CDEF_-_HERO_WWW_A.jpg

fundusze unijne

Aktualności - Runda 1 - zimowa 2019

Przypominamy, że zbliża się czas rozliczenia z umowy po upływie 12 miesięcy.

 

Co należy zrobić?

 

Po dniu kiedy upływa 12 miesięcy od założenia firmy:

 

- wystąpić do ZUS o zaświadczenie o niezaleganiu z opłatami.

 

Zaświadczenie wydawane bezpłatnie. Czas oczekiwania do 7 dni. Można to zrobić również elektronicznie. Poniżej informacja jak to zrobić. Uwaga trzeba mieć podpis kwalifikowany z Profilu Zaufanego. Kto nie ma - można taki podpis załatwić sobie poprzez swój bank internetowy.

 

https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/zus/chce-rozliczac-zus/proc_750-zaswiadczenie-o-niezaleganiu-zus

 

- wystąpić do Urzędu Skarbowego o zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.

 

Koszt takiego zaświadczenia to 21 zł. Czas oczekiwania na zaświadczenie do 7 dni. Można to zrobić również elektronicznie. Poniżej informacja jak to zrobić. Uwaga trzeba mieć podpis kwalifikowany z Profilu Zaufanego. Można taki podpis załatwić sobie poprzez swój bank internetowy.

 

https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chce-zalatwic-sprawe-w-urzedzie/proc_751-zaswiadczenie-o-niezaleganiu-w-podatkach

 

- Pobrać aktualny wydruk CEIDG potwierdzający że działalność jest aktywna.

 

Należy to zrobić poprze stronę internetową, wpisując swój nr NIP.

 

https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx

 

Po uzyskaniu wszystkich tych dokumentów należy je przesłać w formie skanów, lub plików pdf otrzymanych z urzędu, na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie 30 dni (dokładny termin był wskazany w piśmie, które państwo otrzymaliście wcześniej).

Uwaga!

  1. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej (tylko jeśli nie są to dokumenty wystawione elektronicznie) należy dostarczyć do Biura Projektu najpóźniej w terminie 60 dni.
  2. Osoby, które deklarowały zatrudnienie muszą dostarczyć oryginał oświadczenia nr 3, które było przesyłane w formie mailowej do drugiej kontroli.
  3. Do dnia dostarczenia do Biura Projektu oryginału zaświadczenia nie będzie możliwe zwolnienia zabezpieczenia. Otrzymacie mailem skan protokołu przyjęcia dokumentów.

WAŻNE!!!! Biuro CDEF jest czynne w ograniczonym zakresie.

 

Dokument można wysłać pocztą na adres:

Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego

Biuro Projektu DNS2
ul. Zientary Malewskiej 20B,

10-302 Olsztyn

 

lub dostarczyć osobiście na sekretariat Biura CDEF w każdy wtorek i piątek w godzinach 8-15.

W przypadku wybrania tej drugiej opcji proszę wcześniej o informację telefoniczną że się Państwo wybieracie w celu potwierdzenia czy na pewno biuro jest czynne (sytuacja jest bardzo mobilna).

 

W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI BIURA PROJEKTU OD PON-PT W GODZINACH 8-16

Telefon kom. Basia Błażewicz: 731 125 113

Telefon kom. Ewa Bejnar: 519 177 597

Biuro
Projektu
ul. M. Zientary
Malewskiej 20 B,
10-302 Olsztyn

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem