Wyniki posiedzenia Komisji Oceny Wniosków dotyczącego konkursu nr 1/DNS2/2019 – Komisja Oceny Wniosków nr 3.
Poniżej zamieszczamy listę rankingową wniosków o wsparcie finansowe w postaci dotacji i wsparcia pomostowego złożonych w odpowiedzi na konkurs 1/DNS2/2019 skierowany do grupy R1_zimowej 2019 w ramach projektu „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2”.
Lista rankingowa wniosków dofinansowanych, odrzuconych, rezerwowych - pobierz
W celu odczytania danych swojej osoby należy posługiwać się numerem identyfikacyjnym, który otrzymaliście Państwo składając wniosek o wsparcie finansowe.
W tej chwili trwa etap pisemnego powiadamiania Uczestników Projektu o wynikach oceny - drogą mailową. Każdy z Uczestników Projektu zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia odbioru maila.
Wszelkie informacje dotyczące podpisania umowy oraz dokumenty, jakie należy przedstawić przed podpisaniem umowy zostaną zamieszczone w dniu dzisiejszym.
Etap 0 – LISTA RANKINGOWA – opublikowanie na stronie internetowej projektu listy osób, które otrzymają dofinansowanie – 18 - 19.03.2019
Etap 1 – ZABEZPIECZENIE UMOWY– wybranie zabezpieczenia i przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej (zdjęcia lub skany) dotyczących zabezpieczenia na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 22.03.2019 (piątek). Oświadczenie (załącznik nr 1) o preferowanej przez Uczestnika Projektu formie zabezpieczenia wraz z dodatkowymi załącznikami należy przekazać w formie mailowej (skan lub zdjęcia) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Oryginały ww. dokumentów należy dostarczyć wraz z dokumentami rejestracyjnymi firmy (etap 2).
Wzory dokumentów do zabezpieczenia oraz instrukcja ich wypełnienia znajduje się w zakładce dotacja - przejdź do dokumentów!!!!
Etap 2 – DOKUMENTY REJESTRACYJNE FIRMY – dokumenty rejestracyjne firmy w wersji papierowej należy dostarczyć do biura projektu w terminie 01-02.04.2019. Informacja jakie dokumenty należy dostarczyć zostanie opublikowana na stronie internetowej wraz z listą rankingową.
Etap 3 – PODPISANIE UMOWY – podpisywanie umów o dofinansowanie w terminie 27.03.2019 - 04-08.04.2019. Aby podpisać umowę o dofinansowanie w wybranym terminie, na dzień podpisania umowy działalność musi być rozpoczęta (status indywidualnej działalności w CEIDG Aktywny). Termin umawiany jest indywidualnie (telefonicznie bądź osobiście) po akceptacji zabezpieczenia i przedstawieniu dokumentów rejestracyjnych. Na podpisaniu umowy w biurze CDEF muszą być obecne następujące osoby: Uczestnik projektu, współmałżonek Uczestnika projektu (jeśli dotyczy), poręczyciel (jeśli wybrano te formę zabezpieczenia), małżonek poręczyciela (jeśli dotyczy).
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny 89 532 46 12 (Barbara Błażewicz)
niniejsza pełna aktualność w wersji pdf -pobierz
Informujemy, że uległa zmienia treśc ogłoszenia o konkursie.
Omyłkowo wppisano niewłaściwa datę składania dokumentów.
Zmiany wprowadzone w ogloszeniu zaznaczono na kolor żółty.
Konkurs nr 1/DNS2/2019 na składanie wniosków o wsparcie finansowe w postaci dotacji i wsparcia pomostowego.
W dniu 22.02.2019 r zostaje ogłoszony konkurs na składanie wniosków o udzielenie dotacji i wsparcia pomostowego dla zakwalifikowanych uczestników projektu
"Zostań przedsiębiorca - dotacje na start 2".
Prosimy o zapoznanie się z ogłoszeniem konkursowym i załącznikami.
Informujemy, że po zakończeniu korzystania z usługi szkoleniowej (po drugim spotkaniu) należy zgłosić się do Biura projektu w celu odebrania certyfikatu potwierdzającego ukończenie usługi szkoleniowej.
W razie pytań lub wątpliwości związanych z przygotowaniem dokumentów można kontaktować się Biurem projektu 89 532 46 12.
OGŁOSZENIE (ANEKS) O KONKURSIE - (INSTRUKCJE I WSKAZÓWKI) Z DNIA 22.02.2019- pobierz aneks nr 1 wersja pdf nieaktualne wersję pdf
Standardowy wniosek o udzielenie wsparcia finansowego - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 2 - Biznes Plan i analiza finansowa - pobierz wersję word i pobierz wersję excel
ZAŁ. NR 3 - oświadczenie o niezaleganiu - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 4 - oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 5 - oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 6 - oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 7 - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis pobierz wersję excel, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 8 - oświadczenie o kwalifikowalności VAT - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
ZAŁ. NR 9 A- oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf
Informujemy że w dniu 1 marca 2019 (piątek) biuro projektu „Zostań przedsiębiorcą - dotacje na start 2” będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy
Zamieszczamy zmieniony harmonogram spotkań indywidualnych dla uczestników projektu z Rundy 1_2019.
Zmiana dotyczy osoby o nr 1/K/R1/2019/DNS2
Harmonogram nr 2 z dnia 14.02.2019r - pobierz
W zakładce doradztwo zamieścicliśmy materiały szkoleniowe dla grupy 1_2019 - przejdź
Zamieszczamy uzupełniony harmonogram spotkań indywidualnych dla uczestników projektu z Rundy 1_2019.
Każdy z Uczestników ma 2 spotkania.
Harmonogram - pobierz
Kolejne etapy realizacji projektu.
- Spotkanie informacyjne grupowe na którym podpisane zostaną deklaracje uczestnictwa oraz umowy szkoleniowe odbędzie się w dniu 08.02.2019r. Szczegóły w harmonogramie – pobierz
- Usługa szkoleniowa indywidualna (2 spotkania na każdą osobę po 4 godziny dydaktyczne). Spotkania odbywać się będą w okresie 11.02.2019 – 26.02.2019 w godzinach 08.00-11.00; 11.00-14.00; 14.00-17.00 (zgodnie z harmonogramem – pobierz). Terminy spotkań należy ustalić telefonicznie pod numerem telefonu 89 532 46 12. (Ewa lub Basia) lub osobiście w Biurze projektu do dnia 07.02.2019
Zgodnie z Regulaminem Projektu R1_2019 „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 1 z dnia 04.12.2018r. §7 pkt.11 ppkt. 3, poniżej przedstawiamy listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie z Rundy 1 (zimowa) – 2019.
Osoby, które otrzymały wymagane min. 65 pkt. (suma punktów z II i III etapu projektu) zostają zakwalifikowani do udziału w projekcie i będą uczestniczyć w szkoleniu indywidualnym o charakterze specjalistycznym (8 godz./os.), co do zasady realizowane podczas dwóch spotkań.
Zakwalifikowani - pobierz
Osoby, które uzyskają 60-64 pkt. – zostaną zakwalifikowane na listę rezerwową. W przypadku gdy nabór zostanie zamknięty na dany rok i nie zostanie zakwalifikowana odpowiednia liczba osób, zakwalifikowane zostaną osoby z listy rezerwowej z najwyższą punktacją (drugim kryterium kwalifikującym w przypadku tej samej liczby punktów jest wcześniejszy termin złożenia wniosku rekrutacyjnego).
Rezerwa - pobierz
Osoby, które nie uzyskały minimum punktowego z II etapu tj. 60 pkt zostały odrzucone.
Odrzuceni - pobierz
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Projektu R1_2019 „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 1 z dnia 04.12.2018. § 7 ust. 25 decyzja Komisji Rekrutacyjnej jest ostateczna i nie przysługuje odwołanie.
Poniżej zamieszczamy harmonogram spotkań z doradcami.
Instrukcja jak sprawdzić swój termin spotkań.
- Pobierz plik w PDF – HARMONOGRAMU SPOTKAŃ runda 1_zimowa – 2019 Z DNIA 15.01.2019 (pobierz)
- Znajdź swój numer identyfikacyjny, który został ci nadany podczas składania dokumentów rekrutacyjnych.
- Zapisz wszystkie trzy terminy spotkań.
- Szczególnie zwróć uwagę, które spotkanie masz pierwsze (godzina) i z jakim doradcą.
- Przygotuj się na spotkanie. Podczas spotkań oceniany będziesz zgodnie z zakresem wskazanym w regulaminie projektu §7ust. 20 pkt. b (POBIERZ)
- Bądź 15 minut wcześniej. Przed spotkaniem z doradcą zawodowym będziesz musiał wypełnić kilka testów.
- Spotkania odbywają się w Budynku Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego ul. Zientary Malewskiej 20b, Olsztyn.
- Terminy spotkań nie podlegają zmianom (zgodnie §7 ust. 12).
- W razie pytań skontaktuj się z biurem projektu 89 532 46 12 - osoby do kontaktu Ewa lub Basia.
Przypominam, że warunkiem uczestnictwa w spotkaniach jest uzupełnienie formalnie (jeśli takiego wymaga) formularza rekrutacyjnego, zgodnie z pismami wysłanymi w dniu 14.01.2019r.
Strona 2 z 3